Verzending € 3,95 | Gratis verzending vanaf €75,- | Volgende dag in huis

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Doorgaan met winkelen

Ingrid

‘Ik begon de – toen nog beautysalon – in 2005 met als doel mijn klanten te kunnen geven wat ik bij andere salons miste: de persoonlijke aandacht om écht maatwerk te bieden. Eén op één, een behandeling die je op het lijf (en huid) geschreven is.’ Als eigenaresse van Huidinstituut Myst weet Ingrid als geen ander wie ze voor haar klanten wil zijn en wat zij hen kan bieden. ‘De persoonlijke klik die ik (en mijn teamleden) met klanten hebben en het vertrouwen dat we krijgen is zo mooi. Ik denk dat daardoor het stukje service echt een tweede natuur is.’ 


Elke klant en huid is anders en dat vraagt niet alleen om kennis en ervaring, maar ook de commitment om te blijven verbeteren. Die betrokkenheid en energie stop ik met liefde in mijn zaak. In de behandelingen die ik uitvoer, mijn gesprekken met klanten en het coachen van teamleden. Er gaat heel veel aandacht naar het telkens beter maken van ons werk. Nieuwe behandelingen, nieuwe expertises: ik blijf me erin verdiepen omdat ik klanten wil blijven verrassen. Zelfs, of eigenlijk júíst, als ze hier al ruim tien jaar komen. Het hele team stopt er ontzettend veel liefde in en dat krijgen we terug. Samen werken we aan het beste resultaat voor iedere klant. Daar zijn we trots op!’

Stefanie

‘Mensen zeker maken over hun huid, dat is voor mij het allerbelangrijkste. Het is een investering die je doet, en die neem ik serieus. Hoe (onzeker) je ook binnenkomt, ik zorg ervoor dat je vol vertrouwen de deur uitgaat.’ Voordat Stefanie als gediplomeerd schoonheidsspecialiste startte, werkte zij in de horeca. Ze weet als geen ander hoe belangrijk het is om ervoor te zorgen dat je je volkomen op je gemak voelt, terwijl zij professioneel en vakkundig te werk gaat.

‘Ik houd ervan om mensen te laten ontspannen en ben als huidspecialist gespecialiseerd in acne behandelingen. Maar wel of geen onzuivere huid: ik breng graag het mooiste in de huid naar boven. Bij Myst ben ik de afgelopen jaren doorgegroeid in huidverbeterende en ontspannende behandelingen. Hier kan ik doen waar ik goed in ben. Samen met de klant toewerken naar een zichtbaar betere huid en een duidelijk stappenplan, waarbij we elke keer weer meer resultaat zien. Dat maakt ook dat ik met veel klanten een goede klik heb. Ik snap hun huid en wat zij prettig vinden aan een behandeling. Ik heb inmiddels een groep hele lieve, vaste klanten die graag door mij behandeld worden; een groter compliment kun je mij niet geven!

Daniëlle

‘Ik heb mijn eigen salon en sinds een aantal jaar werk ik daarnaast ook bij Myst. Het vak vind ik geweldig, maar ik miste het samenwerken met collega’s. Even sparren en samen nog beter worden vind ik niet alleen leuk, maar ook belangrijk.’ Met ruim 12 jaar ervaring brengt Daniëlle veel kennis en kunde in het team, maar leert ook heel veel van anderen. ‘Juist die combinatie maakt ons als team ook zo goed. We blijven leren en kijken kritisch naar wat we anders en nog beter kunnen doen.’


‘Schoonheid van buiten en van binnen, dat is de ideale combinatie. Ik werk van lash lift tot bindweefselmassages en kuren. Met name dat laatste vind ik fantastisch om te doen. Ik hecht veel waarde aan theoretische kennis om het totaalplaatje in beeld te kunnen brengen, en ik kijk altijd verder dan wat je ziet. Zo maken we een realistisch behandelplan. Ik geloof dat als je een goede relatie hebt met je klant, je altijd in gesprek kunt over wat er moet gebeuren. Voor de kuren werk ik met vaste klanten en dat vergt wat planning, maar ook dat vind ik eigenlijk heel leuk: het resultaat is het altijd waard!’

Délana

‘Na een aantal jaar in een grote salon te hebben gewerkt, waar de focus op incidentele behandelingen en uiterlijke verzorging lag, wilde ik meer diepgang. Letterlijk. Verder dan alleen het uiterlijke plaatje en meer connectie met mijn klanten. Dat doe ik dagelijks bij Myst.’ Délana is jong, vernieuwend en werkt hard.  ‘Een band opbouwen met de klant, begrijpen hoe de huid is opgebouwd en hoe die reageert en samenwerken om een huid zo mooi mogelijk te maken en daar ook het resultaat van kunnen zien, is geweldig!’

‘Ik word echt gelukkig van het oplossen van huidproblemen voor en met klanten. Hen zich weer goed laten voelen. Bij Myst draait mijn werk om verdieping en ontspanning en die combinatie vind ik te gek. Het voelt als thuiskomen op werk voor mij en ik doe mijn best klanten datzelfde gevoel te geven. We nemen de tijd en gaan in gesprek. En dat zie je in het resultaat en dat voel je tijdens de behandeling. Gezichtsbehandelingen vind ik daarom ook zo leuk. Klanten komen stressvol aan, maar gaan écht ontspannen de deur weer uit. Dat vind ik mooi!’

Eline

‘Een fijn en professioneel team en vernieuwende behandelingen: precies waar ik naar op zoek was”. Eline is de nieuwste aanwinst van het team en de Benjamin. Iets dat haar niet minder professioneel maakt. Integendeel. Eline vertelt gedreven en enthousiast over haar liefde voor het vak. “Al heel snel wist ik; ik wil schoonheidsspecialiste worden, maar wel met een focus op huidverbeterende behandelingen.’ 


Tijdens en na haar opleiding werkte ze in een aantal salons, waarna ze de overstapt maakt naar huidinstituut Myst. ‘Met de nieuwste technieken, zoals de HydraFacial-behandelingen, mensen weer een goed en lekker gevoel geven over hun huid, dat wil ik heel graag. Ik vind het ook belangrijk dat weg naar een betere huid leuk is. Even kletsen, de mensen wat beter leren kennen. Geen betere plek om dat te doen dan hier bij Myst. De sfeer is ontspannen en we nemen de tijd. Om elkaar te helpen en uiteindelijk daarmee ook onze klanten.”